2014. augusztus 5., kedd

Rozmaringos szardínia pástétom.


D vitamin, fehérje, vas, cink, szelénium, kalcium!:) Ez volt a ami reggeli :)

Rozmaringos szardínia pástétom.

Nagyon szeretem a különféle krémeket, pástétomokat mert pirítósra /nem az arcunkra:)/ kenve egyszerűen mennyei. Én nagyon vastagon szeretem; szerintem néha meghaladja a kenyér vastagságát, amit rá szoktam kenni :D. Úgy vagyok vele, hogy inkább azt eszem, az fontosabb, mint az alatta lévő kenyér (szénhidrát).
Emellett kiváló vendégvárók is lehetnek a különböző, hideg, ízletes krémek.


Hozzávalók:

·         2 szardínia halkonzerv (már lehet olivaolajosat is kapni, az olajat jól csöpögtessük le)
·         2 kemény, főtt tojás
·         2 csapott teáskanál mustár
·         3 púpos teáskanál zsírszegény tejföl
·         Himalaya só, frissen őrölt bors ízlés szerint
·         pici friss rozmaring (elhagyható)
·         pár csepp citromlé
·         fél, közepes fej lilahagyma

Elkészítés:

Minden hozzávalót tegyünk turmixgépbe és turmixoljuk finomra, krémesre. A turmixgép pengéi a hagymát is finomra vágják ezért nem muszáj nagyon apró darabokra vágni az előkészületeknél.

Szerintem ez az adag 3-4 felnőtt embernek elegendő.

Nagyon jó étvágyat kívánok hozzá!

Nagy ölelés :)
Iza

Nincsenek megjegyzések: