2015. február 9., hétfő

Zöld turmix: spenót-avokádó-alma-narancs-fürjtojás.


A zöld turmix az élet elixírje!

Nálunk szinte nem telik el úgy egy reggel sem, hogy egy nagy pohár tiszta víz után ne a zöld turmix következzen.

Hogy miért ennyire hasznos szervezetünknek? Itt elolvashatod.

Nagyon sokféle zöld turmixot készítettem már. Ezeket megtalálod ha a blog keresőjébe beírod, hogy „zöld” vagy jobb oldalon külön rendszerezve is vannak a zöld turmixok.

Most azzal tettem még teljesebbé, hogy fürjtojást tettem bele. Egyet nekem, egyet a Párom poharába kevertem el. 
Ízre nem változtatott semmit de Omega 3 és Omega 6 esszenciális zsírsavval dúsította az italunkat.

A fürjtojás élettani hatásáról itt olvashatsz bővebben.


Hozzávalók 2 főre:

  • 1 db érett avokádó
  • 1 marék friss, megmosott spenót
  • 1 édes alma
  • 1 édes narancs
  • 2,5-4 dl tisztított víz
  • 2 fürjtojás
  • Organikus spirulina, chlorella alga por, organikus zölbúzafű por. (elhagyható, nekem ettől ilyen szép élék zöld a turmix színe)

Elkészítés:
  • Minden hozzávalót turmixoljunk össze és a poharakba külön tegyük bele a fürjtojást nyersen majd egy kanállal keverjük el benne.


Jó étvágyat és jó egészséget hozzá!

Nagy ölelés :)

Iza.

Nincsenek megjegyzések: