2015. február 1., vasárnap

Újítások, arculatváltás 2015. január.



Facebook-on már jeleztem Nektek, hogy milyen újításokat, fejlesztéseket eszközöltem a blogon .

Úgy gondoltam, hogy itt a blogon is szerepeltetem, hogy itt is el tudjátok olvasni :)


A Fitt fazék fő fotóját kicsit retró színekkel és háttérrel illesztettem be a blogba. A kép már ismerős számotokra; egy jókedvű családot ábrázol 2 cuki gyerekkel, akik alig várják, hogy apukájuk megsüsse nekik a kerti grillen a kolbászkát, anyuka pedi egy nagy tál salátával igyekszik a család egészségéhez hozájárulni :)

Amellett, hogy a receptekben a finomságokról készített fotók nagyobbak lesznek a jövőben, számos új elem került beépítésre. Ezeket képekben mondom el Nektek.

13 új funkció, azért, hogy még színesebb, érdekesebb legyen a blog. Számomra nagyon fontos a véleményetek, ezért ehhez kapcsolódó funkciók is beépítésre kerültek.

Bízom abban, hogy tetszik az új arculat és hogy ezzel még közvetlenebb lesz a kapcsolat és kommunikáció közöttünk.

Ha valaki szeretné, word dokumentumban elküldöm az újításokkal kapcsolatos útmutatót, ami itt képekben láthattok. A fittfazek@gmail.com-ra írjatok és válaszként küldöm.

Bármi észrevételetek, véleményetek van kérlek írjátok meg :)

Köszönöm és jó, kreatív sütést-főzést kívánok Nektek!




Nincsenek megjegyzések: